poniedziałek, 16 czerwca 2014

Szlak mnie zaraz trafiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!Czy w tej Polsce tak zawsze musi być,takie kombinowanie i mataczenie?
Otóż dziś cknęło mnie i zadzwoniłam do Wrocławskiej Kliniki Onkologii o potwierdzenie przyjęcia na oddział...to zapytano mnie po co?..ja- celem rezonansu magnetycznego po prawie 5 miesiacach czekania..i padła odpowiedz  NIE MAMY MIEJSCA!
                 he he he he.........
-niech Pani zadzwoni rano,a w ogóle jestescie w grafiku??..Powiedziałam,że jestesmy..i że co jeśli okaże się jutro że dalej nie ma miejsca??????????...sprawdziła kolejna Pani Doktor po fachu,że rzeczywiście jesteśmy!..Ale jutro proszę rano zadzwonić...może cos sie uda?


Nie ma innej opcji..nawet nie rusze sie stamtad...umawiają daty sami je wyznaczaja a potem nie ma gdzie dzieci kłaść.brak słów.tyle można powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz